38334400 - 035 44100220 - 021

در حال حاضر بیش از 300 شرکت ، سازمان ، موسسه ، اداره ، کارخانه ، کارگاههای کوچک و بزرگ تولیدی از استفاده کنندگان سیستم های ارائه شده این شرکت می باشند که در اقصی نقاط کشور با طیف های مختلف کاری از 5 نفر تا 15000 نفر با شرایط و ضوابط تعریف شده مشغول بهره برداری از محصولات شرکت می باشند .

پشتیبانی 
کسب رضایت استفاده کنندگان و استفاده بهینه از سیستم ارائه شده از اهداف مهم این شرکت می باشد .در این راستا بخش پشتیبانی این شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مناسب و به صورت کاملأ فعال آماده ارائه خدمات تعریف شده با شعار مشتری مداری می باشد .

خدمات گارانتی 
کلیه محصولات این شرکت دارای خدمات گارانتی ( 1 یا 2 ساله ) و خدمات پشتیبانی10 ساله می باشند که برای هر محصول برگه گارانتی در اختیار استفاده کننده قرار می گیرد. تمامی موارد گارانتی به صراحت در برگه گارانتی قید گردیده و بدیهی است پس از اتمام گارانتی ارائه خدمات با عقد قرارداد پشتیبانی و یا به صورت موردی تداوم خواهد داشت .

صدور و چاپ کارت 
در صورت نیاز خریداران به کارتهای حضوروغیاب وکارتهای ویژه جهت کنترل تردد و یا شناسائی پرسنل , بخش صدور کارت این شرکت با در اختیار داشتن آتلیه طراحی و چاپگرهای ویژه می تواند ارائه دهنده انواع کارتهای PVC تک لایه با کیفیت مناسب باشد .